Peter J. Birch & Ocean of Noise – czyli jak pilnowałem statywu na ich koncercie

Tak się złożyło, że pewnego październikowego wieczoru miałem okazję pilnować pewnego statywu i pewnego aparatu w Famie. Czasami pokręciłem też obiektywem, by zbliżenie na trębacza zrobić albo by wokalista nie wyszedł za górną krawędź kadru. Na szczęście ten, co robił montaż, wie jak selekcjonować i co słabsze ujęcia utrącił (te co się ostały, to moje). A klip udostępniam nie dlatego, że jestem tam wpisany jako członek ekipy dokumentującej, tylko dlatego, że muzyka dobra. Pisałem kiedyś, że niewiele jest kawałków, które lubię bardziej w wersji koncertowej, niż albumowej. To jest jeden z tych właśnie.

Grali: Ocean of Noise i Peter J. Birch, utwór „Syntagmatic Relations”

Skomentuj

