#Donkiszteria dnia, czyli…. zaginiony wiatrak z Białegostoku. 😉

Białystok według Ani

Parę dni temu dostałam od mojego Taty maila, w którym to pisze on o pewnym wiatraku … Chciałam go Wam jakoś streścić,  ale ostatecznie zdecydowałam się skopiować Wam jego treść. Być może ktoś z Was dysponuje jakimiś zdjęciami lub innymi materiałami, na których można zobaczyć ten zabytkowy wiatrak w dawnych czasach. A może ktoś z Was zna równie ciekawe historie bez zakończenia? Za wszelkie odpowiedzi będę bardzo wdzięczna 🙂

Na pewno widziałaś informacje o projekcie budowy wiatraka na placyku u zbiegu ulic Piasta i Kamiennej. Nikt nie pamięta, że taki tam był dawno temu. Nawet rodzice nie pamiętają takiego obiektu. Nie pamiętam też, skąd wiem, że tam był, ale na pewno widziałem gdzieś jego zdjęcia z dawnych lat. Możliwe, że podczas prac w muzeum na Warszawskiej. Stały tam na zapleczu szafy pełne niebieskich (socjalistycznych) kopert, zawierających odbitki (zdjęcia) albo klisze 6×6 cm, dokumentujące historię poszczególnych ulic i miejsc w Białymstoku…

View original post 117 słów więcej

Skomentuj

