Galeria Arsenal: Życie w Lesie.

Po panelu dyskusyjnym „Twoje peryferie są moim centrum. Życie w lesie” w Galerii Arsenał (z udziałem polskich kuratorów i artystów biorących udział w wystawie „Życie w lesie”) stwierdzam, że jeszcze muszę sporo nad swoim zaniedbanym bezczelnie angielskim popracować.

Z samej dyskusji (którą gdzieś tam w głowie sobie nieustannie tłumaczyłem tracąc co chwila wątek) wyniosłem wrażenie, trochę wstydliwe, że mimo prowincjonalności i peryferyjności mojego miasta, zdarza mi się myśleć o nim jako o Centrum. Ma to miejsce. gdy jest on gospodarzem dla ludzi skądś indziej. Gdy ściąga ich prace, myśli. Nie myślę wtedy o tym, że dla nich jest to przystanek na drodze dokądś indziej. Myślę, chcę myśleć, że Białystok stanowi dla nich cel. Jak zauważyła Monika Szewczyk: „wszystko zależy od głowy”. Moja głowa pozwala mi myśleć o moich ulicach jako o Centrum Świata.

foty tu: http://galeriaarsenal.wordpress.com/2011/10/15/zycie-w-lesie-life-in-the-forest-panel-dyskusyjny/

Skomentuj

