Bardzo podoba mi się nadchodząca do mojego miasta…

Bardzo podoba mi się nadchodząca do mojego miasta jesień. Mimo to podskórnie czuję, że czekam już na wyzwanie jakim będzie zima. Będę narzekał, będę marzł, będę wkurzony. Ale oczy uradują się widokiem zatrzymanego w bezruchu świata. Niweluje to każdą formę narzekania i pozwala zanurzyć się w bezczasie. Fotografia Scotta Rinckenbergera przywiodła mi na myśl krajobrazy, jakie czasem mam okazję widywać. Zimę oczywiście upiększę w pamięci, podkoloruję gdy już (bądź jeszcze) będzie ciepło. Ale to dobrze, że umysł ma lepszego Photoshopa, niż najlepsi graficy.

Skomentuj

