Wrocławski latarnik

Dostałem dziś (w zasadzie to wczoraj w nocy) w ramach pozdrowień z wakacyjnej wyprawy kolekcję wrocławskich zdjęć. Oprócz tego, że miasto prezentuje się cudownie – i mam jeszcze większą ochotę je zobaczyć – to w serii świetnych fotek trafiłem na pewnego pana przy pracy. Od razu przypomniał mi się „Mały Książę” i sympatyczna, choć skądinąd tragiczna,  postać latarnika. Ów wrocławski na pewno jest równie sympatyczny i mam nadzieję spotkać go, gdy w końcu wybiorę się na do stolicy Dolnego Śląska.

copyright by La’Mrau

Skomentuj

